0.00грн.
Зробити замовлення- Модель: 'MM001U'
- Наявність: Є в наявності
- Огляд товару
- Характеристики
- Відгуків (0)
ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ НОВОЛУННЯ
Всім відомо, що починати щось нове краще в період молодика або на місяць, що «зростає». Нова справа завжди є викликом, ставить перед вами певні завдання, виконання яких спричиняє появу нових завдань тощо.
Учасники абстрактної настільної гри Місяць-Молодий займуться вирішенням завдань, які їм підкидатиме місячне колесо, а виконані завдання породжують нові та нові. Чи зумієте ви спланувати свої дії так, щоб оптимізувати процес, виконати максимальну кількість завдань і зробити це швидше за суперників?!
Нічого не зрозуміло? Не хвилюйтеся, правила гри Місяць-Молодик ну дуже прості. Пояснюються буквально за хвилину, і ви цілком можете залучити до гри настільників-початківців. Місяць-Молодий нагадує гру Печворк, що не дивно, адже у них один автор - легендарний Уве Розенберг, а також схожа на Azul. Якщо ви любите ці ігри, ласкаво просимо до Молодика!
ЯК ГРАТИ
Викладіть на столі місячне колесо, що відображає повний цикл місяця, що змінюється. Зі спеціального мішечка дістаньте випадковим чином 11 плиток завдань і розмістіть їх навколо місячного колеса. На 12-му осередку встановіть фігурку місяця.
Гравці отримують однакову кількість фішок (токенів) свого кольору, одну з яких відправляють на стартовий сектор місячного колеса (на сектор молодика, звичайно). Інші токени залишаються в запасах гравців.
На старті гри учасники ходять по черзі (надалі цей принцип зміниться). У свій хід гравець має право взяти будь-яку плитку завдання, що знаходиться від фігурки місяця на відстані від 1 до 3-х осередків за годинниковою стрілкою та розмістити її перед собою. Фігурка Місяця при цьому переміщається на осередок, що звільнився. Тепер наступний гравець вибиратиме одну з трьох плиток, враховуючи нове розташування місяця.
Плитка із завданням має кольорове тло (колір), вартість та перелік завдань. Взявши плитку з поля, гравець повинен сплатити її вартість (зазначену цифрою у кружечку на плитці). Вартість плитки оплачується переміщенням токена свого кольору за треком місячного кільця. Розташування токена гравця на місячному треку впливає черговість наступного ходу. Тому що наступним, ЗАВЖДИ ходить той гравець, чий токен на місячному треку є останнім (навіть якщо йому доведеться ходити 5 разів поспіль). Відповідно, чим дешевше ви забиратимете плитки, тим більше ходів вам вдасться зробити.
В інших кружечках на плитках розміщені кольорові цятки. Це завдання, які необхідно виконати гравцям. Колір точок, їх кількість та сторона плитки на якій розташований кружечок вказує на те, скільки плиток якого кольору (фону) і з якого боку від плитки із завданням повинні до неї примикати (послідовно один до одного).
Здавалося б, нічого складного! Однак, кожна примикаюча плитка включає нові завдання, які теж добре б виконати. При цьому, розміщуючи нову плитку, потрібно постаратися не заблокувати виконання того чи іншого завдання. За підсумками гравці будують собі колірний кросворд.
Виконавши завдання на будь-якій із своїх плиток, гравець негайно накриває кружечок із виконаним завданням токеном із запасу. При цьому розмістивши одну плитку, гравець може виконати кілька завдань.
Якщо на місячному кільці залишилося 3 або менше плиток завдань, активний гравець може прийняти рішення: використовувати плитки на столі, або заповнити поле новими плитками з мішечка.
Немає відгуків про цей товар.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.