0.00грн.
Зробити замовленняНа всі товари представлені в інтернет-магазині «Зебра» надається офіційна гарантія виробника. Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Інтернет-магазину «Зебра». Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного виробу зазначено у його експлуатаційних документах.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника (Сервісними центрами) за наявності :
- — Гарантійного талону за підписом Клієнта про ознайомлення з умовами гарантії та чеком про оплату товару;
- — Оригінальної упаковки (коробки, пакети, іншу тару);
- — Оригінальних комплектуючих (проводи, кабелі, перехідники та інше) у повному комплекті;
- — Оригінальної технічної документації та драйверів разом із носіями (паперова форма, оптичні диски, дискети та інше) у повному комплекті.
- Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- — Відсутні або порушені гарантійні пломби, встановлені виробником чи продавцем;
- — Є механічні чи інші пошкодження, які спричинені діями непереборних сил, нещасними випадками, навмисними чи необережними діями споживача чи третьої особи;
- — Порушено правила та умови використання, догляду та встановлення виробу, викладені в експлуатаційних документах;
- — Якщо виріб має сліди некваліфікованого ремонту чи зміни конструкції, схеми виробу чи базового програмного забезпечення, яке було здійснено не працівниками авторизованого сервісного центру;
- — Якщо серійний номер (наприклад, IMEI), який знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
- — Якщо використані нестандартні (неоригінальні) або неякісні витратні матеріали, які не були поставлені або рекомендовані виробником.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- — Якщо знайдені несправності викликані недбалим, неакуратним використанням та недотриманням правил догляду за виробом (потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо);
- — Природне зношування або вичерпування ресурсів;
- — Несправності, спричинені аварійними збоями або невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших побічних зовнішніх факторів;
- — Поломки, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- — Пошкодження внаслідок стихійних лих;
- — Поломки, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню):
• парфумерно-косметичні вироби
• дитячі іграшки м'які
• дитячі іграшки гумові надувні
• зубні щітки
• гребінці, гребінці і щітки масажні
• рукавички
• білизна натільна
• колготи, панчохи, шкарпетки
• товари в аерозольній упаковці
• друковані видання
• товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
• інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)
• апарати для гоління
• помазки для гоління
• постільна білизна
• вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
• фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
• корсетні товари
• пір'яно-пухові вироби
• мундштуки
• аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
• ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
Також гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали, головки друку принтерів, картриджі, оптичні диски, дискети тощо (якщо інше не обумовлено виробником).
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Обміну чи поверненню підлягає лише товар:
- — Який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- — Повністю укомплектований та без порушень цілісності упаковки;
- — У якому не порушено заводське маркування та ярлики.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
- — товар у повній комплектації;
- — документ, що підтверджує оплату;
- — гарантійний талон;
- — акт на списання товару, виписаний сервісним центром;
- — паспорт та ідентифікаційний код.
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Характеристики, зміст та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. У зв'язку з цим відсутність заявлених в описі характеристик та/або комплектації товару не є причиною набуття чинності гарантійними зобов'язаннями та предметом для пред'явлення претензій. Інформація, викладена на нашому сайті, має ознайомлювальний характер та містить характеристики товару заявлені виробником на момент складання опису.